sâmbătă, 24 noiembrie 2012

Dansez pentru tine - sezonul porno

Vroiam să scriu despre altceva aici, dar, după ce am văzut aseară, pe sărite, emisiunea ”Dansez pentru tine”, difuzată de Pro Tv, m-am răzgândit. Vreau să zic că, încă de la începutul sezonului, am sesizat o schimbare majoră în numerele pe scenă ale concurenților. Astfel, dansul, ca număr artistic, pare a conta tot mai puțin, importante sunt acum mișcările lascive, senzualitatea și etalarea formelor trupului. De la ediție la ediție, concurenții au ”dansat” tot mai întortocheat și s-au dezbrăcat tot mai mult, până când, aseară, au părut că n-au mai dansat deloc. Ce mi s-a părut mie că s-a întâmplat?
Prima dată am văzut-o pe Roxana Ionescu, renumita Mama Natură, interpretând, cică, un număr de dans striptease. Ne apare întâi imaginea a cinci bărbați, imprăștiați prin tot platoul, îmbrăcați toți în negru și amorțiți. Imediat cum muzica pornește, aceștia se pun în mișcare și, după câteva secunde, apare în mijlocul lor, însăși Mama Natură. Întâi o ridică toți pe brațe, apoi o pun în picioare, ea se lasă jos, în genunchi, dă de două ori din cap, se ridică repede, face câțiva pași, își dă pantalonii jos și începe un sincron cu cei cinci. După asta, bărbații se aliniază, se apucă cu mâna dreaptă din zona penisului, fac niște mișcări în față și în spate, iar fata trece pe la fiecare, se freacă de el, îl atinge, se rotește, își întoarce fundul spre camere, iar apoi trece la următorul. Se oprește la ultimul, probabil partenerul ei, îi face același număr ca și celorlalți, după care trece în spatele lui și, cu o mișcare sigură, trage pantalonii de pe el, lăsându-l în chiloți și în cămașă. După asta, urmează partea și mai interesantă. Bărbatul se rotește, o apucă de mijloc, o întoarce cu capul în jos, o trece printre picioarele lui și, când credeam că i-a scăpat, femeia pică dreaptă, pe podea. Dar nu stă mult așa, se lasă repede jos, în genunchi și în palme și, mișcându-se exact ca în filmele porno, se târăște în patru labe prin platou. Bărbatul, când o vede, ia foc. Femeia îl simte, se oprește, se întoarce repede cu fața în sus, iar când el o vede, se aruncă cu totul peste ea. Urmează o scenă în care cei doi se tăvălesc pe jos, când unul, când altul deasupra, mimând scene de sex, iar împreunarea cărnii lor crează repulsie. După asta, bărbatul se ridică, își ajută și partenera, aceasta se lipește de el cu spatele, cu fața se afișează la camere și, oferind o deschidere totală a picioarelor, cu fundul lipit de penisul lui, se mișcă de parcă s-ar pregăti de o orgie. Iarăși el nu-i rezistă, îi bagă mâna dreaptă între picioare și o plimbă de-acolo până pe sâni. Se opresc, totuși, repede, femeia nu mai face față mângâierilor și, probabil de plăcere, cade pentru a treia oară în genunchi. Bărbații ceilalți nu o mai lasă să se târască iar, vin toți lângă ea și, într-o împreunare generală, o ridică, după care ei se îndepărtează. Numărul nu se oprește aici, în scenă apare o altă femeie, îmbrăcată toată în negru și cu pălărie pe cap. Se apropie de protagonistă, o atinge, o mângâie, își ia pălăria și o aruncă, după care o dezbracă de tot. Mama Natură, fără două accesorii, ar fi rămas exact așa cum ar fi făcut-o natura. Scena se termină exact ca în filmele porno, genul hard: bărbații cad secerați de atâta excitație, iar cele două femei se așează pe un fotoliu de un roșu aprins și, ca o încununare a senzualității, se sărută profund, cu limbile împreunate.  De-aici încolo, mințile bărbaților de acasă au fost lăsate să lucreze profund.
În tot acest timp, publicul era în extaz. Fiecare mișcare, cu cât mai vulgară, cu atât scotea mai multe strigăte și fluierături dinspre cei care asistau. Juriul părea a fi rămas perplex. Balele le curgeau din nas și din gură direct pe masă și pe microfoane, apoi pe jos, până s-a făcut baltă. Am auzit că toată țara se uita dementă la acel ”dans”, iar milioane de bărbați și-au luat nevestele la bătaie și le-au scos afară din case când acestea au încercat să oprească televizoarele. Alții au spus că divorțează dacă ale lor consoarte nu slăbesc și nu ajung să se miște precum Mama Natură.
Dar ce să vezi! Show-ul abia începea. În scurt timp, intră în scenă bebelușa Oana Ioniță și al său partener, ea profesoară, el elev. În față, o tablă de scris. Totul părea calm și frumos, ea merge la tablă să-i arate ceva, când, deodată, aceeași ”profesoară” pare ca apucată. Uită de tablă, se rotește pe călcâie până ajunge în fața ”elevului” și pare a-l amenința cu bățul cu care trebuia să-i arate cifrele. ”Elevul” simte că nu-i a bună, dar pare că îi place, se ridică de pe scaun, aruncă de pe masă cărțile și intră în joc. ”Profesoara” se așează pe masă cu spatele, își ridică picioarele și le desface la maxim. ”Elevul” nu se lasă nici el mai prejos, se pune pe aceeași masă, în mâini, și își ridică picioarele cât poate de sus, deasupra capului ei. Scena nu durează mult. El se aruncă în spate, ea se ridică, se mai învârte de câteva ori, după care, tot pe masă stând, își mai desface cât poate picioarele, fix în fața camerelor, ca să ne ofere o priveliște minunată. Bărbatul nu rezistă singur. Vine lângă ea, o saltă, iar femeia, cum nu mai simte podeaua, își deschide din nou picioarele. Ghinion, trebuie să le strângă repede căci el o pune tot pe masă. Dacă vede așa, începe să se dezbrace singură, iar el îi bagă mâna printre picioare, îi scoate haina și i-o aruncă, în timp ce ea îi trage lui vesta peste cap. Urmează apoi un sincron, dar nu ține mult, căci bebelușa pare dornică de numere tari. Se lipește cu fundul de el și, astfel, se pot observa câteva mișcări de sex în care bărbatul i-o ”trage” pe la spate. Ea se satură repede, se aruncă în spate printre picioarele lui, în timp ce el, rămas nesatisfăcut, se apucă cu mâna de penis. Ca să-l satisfacă, femeia îi oferă o altă imagine hard, desprinsă tot din filmele porno adevărate: se târăște, în patru labe, mișcându-se vulgar, cu fundul la vedere, sub privirile curgătoare ale partenerului. El nu poate mult, se apropie, târându-se, de ea, în timp ce se dezbracă de cămașă și, ea dacă îl simte, își mai dă ceva jos, fără ajutor. Urmează apoi câteva secunde în care pare că cei doi se luptă unul cu altul și, ca să-l înfrângă, bebelușa dorește cu orice chip să-i facă sex oral. El se sperie, o împinge în spate și, de uluit ce este, fuge de lângă ea, își bagă picioarele între rosturile de la un scaun și începe să se învârtească, stând în cap. E deja înnebunit. Bebelușa își dă seama că ceva nu e în regulă, se duce lângă el, îl apucă de păr îl trage după ea spre catedră. Bărbatul se supune, o urmează ca un câine, târându-se în genunchi și coate, iar când ajunge aproape de masă, partenera îi poruncește să ia loc pe scaun. El se supune, dar ea nu-l lasă așa, îl pedepsește, îl prinde iar de păr și-l trântește cu capul de masă, cât poate de tare. Bărbatul rămâne inconștient, în timp ce ”profesoara” se ascunde sub catalog. Iar dansul se sfârșește cu apariția, din spatele catalogului, a unei babe cu ochelari, care pare a-l mustra pe ”elevul” inconștient.
Despre Luciu nu mai scriu căci m-am plictisit.
Dar, să-mi spună cineva că ce a fost acolo au fost dansuri. Să-mi spună că au avut ceva artistic în ele. Să-mi spună că ăia sunt dansatori, că ăla e juriu și că ceilalți sunt public. Pe urmă mai vedem.     


8 comentarii:

  1. Citesc ce scrii si nu pot decat sa ma bucur ca nu urmaresc showul. Patratelul cu "Interzis celor sub 16 ani" era prezent?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da de unde. Nicio atenționare, nimic. Doar era dans artistic acolo, ar fi vrut ei să înțelegem.
      Eu n-am nimic cu astfel de dansuri, nici cu pornografia, dar să le dea pe canale specializate pe așa ceva. Ce face Pro Tv-ul e o manipulare și o șmecherie ieftine: se dă a fi un post național, cu ștaif, elegant, pretențios etc. când, de fapt, face orice pentru senzațional și pentru audiență. După părerea mea, Pro Tv-ul a influențat masiv mentalitatea tinerilor de după ”90, iar rezultatele se văd acum. Pro-ul a venit cu ”Vacanța mare”, cu ”Generația pro” etc. Tot ei au introdus de la an la an emisiuni tot mai banale, tot mai senzaționaliste, cu femei tot mai dezbrăcate, până s-a ajuns la Măruță și ”Dansez pentru tine”.
      Dacă nu ai văzut ”dansurile”, uită-te la ele pe net, nu mai așa, de curiozitate. O să te miri!

      Ștergere
    2. Da, postul asta a revoluţionat conceptul de televiziune şi a spălat creiere cu mare succes. Tot ei sunt cei care propagă ideea de "bătrânica de 50 de ani", şi ridică frivolitatea la rang de cinste. Singura emisiune pe care o urmăresc cu drag e "Vocea României", care, în comparaţie cu X-Factor, mi se pare ediţie de lux. Dar nu, nu-l urmăresc pe Măruţă, şi acum îmi amintesc că ai pomenit la un moment dat de Capatos. Nu am avut curiozitatea să aflu pe care din cele trei "antene" face şi ăla emisiuni. Sau de la ce oră. Pentru că nu cred să aducă un plus de calitate vieţii mele, şi atunci mă lipsesc.
      Necazul e că ProTV-ul le serveşte oamenilor ceea ce aceştia cer. Posturile private nu pot exista fără audienţe crescute. Dacă pornografia aduce audienţă, pornografie ni se dă.

      Ștergere
    3. Scuze pentru ”Ce face Pro Tv-ul e o manipulare și o șmecherie ieftine”...acum am văzut...vroiam să pun doar ”manipulare”, dar pe urmă am trecut și ”șmecherie”, dar am uitat să modific verbul. De fapt, nici nu știu sigur cum e corect. Dacă o iau logic, e corect cum am scris eu. Adică, ”Ce face Pro Tv-ul e o manipulare și e o șmecherie”, iar ca să arăt că prind amândouă numele predicative cu un adjectiv, am zis ”ieftine” și nu ”ieftină”. Dacă ziceam ”Ce face Pro tv-ul sunt o manipulare și o șmecherie ieftine” părea aiurea de tot. Pentru că, dacă aplic logica de mai sus, sună nasol rău: ”Ce face Pro tv-ul sunt o manipulare și sunt o șmecherie ieftine”. Nu, nu se poate :).Poate mă ajuți tu, te rog :).
      Apropo de ”Pro tv-ul le servește oamenilor ceea ce aceștia cer”, nu e chiar așa. Am fost o dată la o dezbatere neînregistrată cu Andi Moisescu (unul dintre personajele elegante și de bun-gust din media) și CTP, unde s-a vorbit cu adevărat liber despre politică, presă și jurnaliști, iar acolo Andi a zis o chestie foarte interesantă, care mi-a rămas întipărită. A zis cam așa: ”un post tv care se respectă face emisiuni de calitate pentru toate categoriile de oameni, de la măturători, până la directori. Cu alte cuvinte, coboară cu calitatea cât mai jos, făcând-o pe înțelesul tuturor, chiar și pe înțelesul proștilor. Astfel, dacă un post tv ajunge pe înțelesul tuturor oferindu-le calitate după capacitățile lor, asta ar însemna ca, în timp, să ridice și pretențiile și nivelul intelectual al acelor oameni, oferindu-le emisiuni tot mai complexe, mai dinamice etc”. Eu am înțeles perfect ce a vrut să spună atunci.
      La noi, producătorii fac exact invers: forțează limitele cât se poate (Dan Diaconescu), prostesc, manipulează, spală creierele, după care spun că asta se cere. Ei copiază formate de emisiuni din străinătate, după care le ”adaptează” în variantă românească: adică le golesc de orice ar conține bun-simț, eleganță, spirit critic, naturalețe, implicare mentală și le umplu de vulgarități, prostie, tupeu, prefăcătorie, minciună etc. Astfel, oamenii sunt obișnuiți cu așa ceva și neavând alternativă, le iau ca pe o realitate. Ulterior, când cineva ar veni cu ceva de calitate, nu prinde, pentru că gusturile fuseseră deja transformate. Totul se întâmplă din cauza lenei producătorilor de a face emisiuni de calitate, datorită ușurinței cu care poți câștiga banii oferind prostie, dar și din cauza mentalității că în România se poate orice.
      Fiind cunoscător de franceză, mă uit deseori pe posturile franțuzești. Nu se compară.

      Ștergere
    4. "Ceea ce face ProTv-ul e o manipulare şi şmecherie ieftină", aş zice, fără să mă irit, pentru că limba română are multe pietre de hotar.
      Andi e un personaj respectabil însă, dacă ceea ce a propus el atunci ar fi fost urmat de către postul la care lucrează, lumea ar fi migrat către alte posturi. Mai facile. Să fim serioşi. TVR-ul a prezentat şi continuă să prezinte interviurile luate de Eugenia Vodă unor personalităţi de renume. Şi vin oamenii ăia şi vorbesc o română curată, şi vorbesc frumos şi inteligibil şi clar şi curat, pentru că un intelectual care se respectă nu foloseşte termeni de specialitate într-un interviu televizat. Când emisiunile Eugeniei Vodă concurează cu X-Factor sau cu un thriller, ce vor alege oamenii? Ştii răspunsul. Vor alege "Dansez pentru tine" pe dezbrăcate. Posturile de care aminteai mai sus pot fi vizionate doar contra-cost, din câte ştiu. Iată că ProTV le oferă gratis un divertisment nesperat...
      Treaba e cu atât mai tragică cu cât se întâmplă la nivel înalt. O naţiune întreagă a rămas înmărmurită sau extatică dacă a nimerit din greşeală peste asemenea momente.

      Ștergere
    5. Mersi pentru ajutor, dar eu cred tot în varianta mea. Dacă vreau să spun că și ”manipularea” e ieftină, cum fac? Din ce ai spus tu, se înțelege că numai ”șmecheria” e ”ieftină”. Nu zic că e greșit. Dacă vrei să spui că numai ”șmecheria” e ”ieftină”, e foarte corect. Dar, dacă vrei să spui că amândouă sunt ”ieftine”, cred că varianta mea e corectă: ”(o) manipulare și (o) șmecherie ieftine”. În fine, să lăsăm asta.
      Ai dreptate în legătură cu migrația privitorilor, dar dacă și Antena, și Kanal D, și Prima și toate celelalte ar face ce spunea Moisescu, și dacă și CNA-ul și-ar face treaba cu adevărat, oamenii n-ar avea unde să mai migreze și să dea peste abjecțiile pe care le văd acum. În acest fel, cu siguranță gustul publicului ar fi educat și, până la urmă, oamenii vor ști singuri să trieze emisiunile de prost gust. Dar la noi nu se vrea.
      Am înțeles că în străinătate se întâlnesc periodic toți patronii de media, toți directorii de publicații și discută pe față despre media pe care o produc. Dacă la o astfel de întâlnire s-ar stabili că Becali nu are ce să mai caute la tv, cu siguranță n-ar mai apărea. La ei. Dar, la noi, oamenii nu-și respectă promisiunile date, se sabotează unii pe alții, se mint, se înșeală, se urăsc etc. E o isterie generalizată pe care nu pot să o înțeleg. Probabil că se câștigă enorm din producții jalnice care implică și muncă profesionistă minimă. Îmi dau seama că nu poți să compari investigația, cu ceea ce face Capatos.
      Acum, chiar dacă mi se pare oribil Capatos, exponatul nemerniciei și al ipocriziei de la tv îmi pare a fi Dan Negru. În discuții și pe blog (ai văzut) se dă stilat, profund, intelectual, pretențios etc. dar, pentru bani, toarnă lături, cu găleata, direct în capetele privitorilor. Tot așa și Garcea: după ce aproape 15 ani a prostit generații întregi cu un personaj debil, dar șmecher, acum vine și ne spune că nu-i place țara în care trăiește și că vrea el să o schimbe. Iar pentru asta, evident, trebuia să-l fi ales primar (în București). Îmi venea să vărs. Pe bune! Dacă tinerii sunt cum sunt acum, Garcea și cei ca Negru au o contribuție capitală în formarea mentalității acestora (și nu numai). În liceu, îmi aduc aminte, toți colegii mei imitau ”replicile” lui Garcea și pe cele din ”Leana și Costel”. Și-atunci?

      Ștergere
  2. Multe lucruri sunt discutabile. Ideea de baza e aceea ca se aude ca Becali ar plati pentru aparitiile televizate. In mod normal, el nu ar avea ce sa caute pe un post de stiri, din sport sau de alt tip. Cu toate astea, e omniprezent.
    Nu obisnuiam sa cred in zodii. Insa am primit de curand un zodiac si m-am regasit in multe din caracteristicile zodiei (sunt peste si despre pesti se spune ca sunt mai toleranti, ca, daca lor le spui ca incalzirea globala va aduce saptamana viitoare potopul, pestii te vor privi senin si vor gandi: "dar ce-are a face? Pana saptamana viitoare mai am lucruri importante de facut"). Poate de aceea nu pot sa ma agit ca diverse televiziuni difuzeaza ineptii. Ma uit la ceva. Nu imi place? Schimb canalul sau inchid televizorul si ma retrag cuminte in colivia mea cu carti, sa spunem. Sau cu caprifoi (imi place planta asta, e interesanta). :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Prin prepozitia substantivele la modul singular: manipulare si smecherie devin legate intr-un singur substantiv tot la modul singular si la genul feminin si astfel adjectivul care se acorda dupa gen si numar ramane singular si feminin (ex: ieftina). Asta e explicatia mea logica.

    RăspundețiȘtergere