sâmbătă, 23 martie 2013

Imagini goale

The Master (2012), cu Philip Seymour Hoffman, Amy Adams, Joaquin Phoenix

În ciuda atâtor nominalizări (4 la Oscar, 3 la Globul de Aur, 4 BAFTA, 1 la Festivalul de la Veneția și chiar cu 2 premii câștigate), filmul mi s-a părut a fi o Tâmpenie cu ”T” mare. Pe măsură ce-l urmăream, nu-mi venea să cred că este atât de prost și tot așteptam să mă captiveze prin ceva. Nimic însă, pură pierdere de vreme. N-am rezistat decât fix 1 oră și 10 minute (în total durează peste 2 ore), după care l-am întrerupt. De obicei nu fac asta, dar acum mi-am dat seama că nu am de ales. Dacă făceam un efort să-l văd până la final, riscam apoi să-mi pară de două ori mai mult rău pentru timpul irosit. Și, ca să fiu sincer, nu cred că am înțeles nici măcar 10 % din ce a vrut regizorul să ne transmită. Se poate, însă, să fie și vina mea. 





2 comentarii:

  1. Nu l-am vazut si nici nu am pofta sa imi scormonesc "unitatea centrala" ca sa mi se para ca am inteles un lucru pe care nimeni nu intentiona sa il transmita. Sunt insa curioasa daca ai vazut "Road to Perdition", cu Tom Hanks. Mie mi s-a parut impresionant si ceva ma face sa cred ca iti va placea si tie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că am văzut filmul de care amintești. Am impresia că e ăla în care Tom Hanks e mafiot, apoi se întoarce împotriva Mafiei însăși fiindcă i-a omorât copilul și nevasta. Într-adevăr, impresionant; știu că am stat până pe la 3 noaptea să-l văd. Și, fiindcă mi-ai amintit de el, o să-l mai caut odată :). Aproape toate filmele cu Tom Hamks mi se par geniale, nici nu cunosc vreunul care sa nu-mi fi plăcut.

      Ștergere